onsdag sjuttonde februari

Jag skrev fel datum igår, igen.
Jag har råkat köpa DVD-skivor istället för CD, igen.
Jag har typ krossat taket på min ekonomi och svävar för närvarande ute (näst intill pank) i världsrymden, igen.
Jag slutar aldrig att förundras över mig själv.

Det enda jag inte verkar kunna uppnå är extrem träningsvärk eller motivation till skolarbete. Värdelöst. Men det är Gränsen imorgon, det väger upp allt. Fast jag har börjat oroa mig, tänk så kan jag inte åka, för ryggen? Vet ni, då tar jag livet av mig. På riktigt.


Kommentarer
Postat av: mandushka.

seså petra. om nu allt inte går som det ska med vare sig ekonomin eller ryggen så har du ju mig, + en fabulös musiksmak (men det kanske inte hör hit). och det jag ville säga är att om du nu har självmordsplaner så kan du väl vänta med dem någon vecka? vi måste hinna göra sthlm först. pusspårej.

2010-02-17 @ 19:00:30
URL: http://amndah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0