måndag första februari

17 dagar 15 timmar 37 minuter och 30 sekunder.

Min premiär, mitt älskade Riksgränsen. Mitt. Funderar om vi, jag och mina jag, satsar på en total black-out som förra året eller följer min fiendes plan på en salongshelg med tid och ork över för skidåkning (eller vad han nu tänker göra). Tyvärr (säg det inte till honom) måste jag hålla med min rival, att göra som jag brukar tjänar ingenting till.

Har ätit middag nyss, avsaknaden av riktiga måltiden under dagen gjorde att jag dök ner i maten, nu mår jag minst lika dåligt som jag gjorde innan. Ska iallafall dra mig mot Sportsclub om en dryg halvtimme för lite gymmande plus core, sen direkt ner till ishallen för lite simmande.

Min andra hälft är borta hela veckan, känner mig lite vilsen. Men det ska nog gå bra. Haha. Jag är störd.

HEJ
låten, amanda, är till dig och mig




Kommentarer
Postat av: a.

låten vi aldrig fick! hade kunnat bli farlig på dansgolvet (vilket det iofs redan var).

2010-02-02 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0