måndag femtonde februari

Idag fyller William år, jag och Tiddis är mycket besvikna att han inte kom till världen en dag tidigare - då hade vi kunnat kalla honom för Mr Valentine. (Han själv hade nog inte uppskattat det lika mycket, mohaha)

Idag har jag även fått reda på att mina glasögon är döda, på riktigt. Det finns ingenting annat än att spotta upp några tusenlappar och köpa nya. Kul.

Idag snöar det, små fluffiga flingor. Det gör mig så glad, jag skiter i de kalla blöta fötterna, mascaran som ligger under ögonen och jag skiter nog i allt annat också. Bara jag får snö.

Ikväll blir det spinning och isträning. Min träningsvecka förra veckan blev väldigt halvtaskig, men jag har jobbat, varit sjuk och varit i lule. Jag får sån ångest, även fast jag vet att det är bra - särskilt för mig med ryggen - med lugna veckor ibland. Det är inte lätt alla gånger.

HEJ


är det här inte kärlek vet jag inte vad det är.


Kommentarer
Postat av: R

Aaaaaaaaaah... gränsen imorgon!!!

2010-02-15 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0