fredag tolfte februari

Denna dag förra året var det fredagen den trettonde, och verkligen ALLT vad det innebär. Fast jag och Carro har glömt katastrofkvällen nu, eller hur? Min vän är ute och tar revansch på förra året medan jag sitter Safariäcklig i mitt rum, nyss hemkommen från jobbet. Jag har ramlat och bränt halsen på min grillade ciabatta. Jag är bra. Att halka på en bordsbensfot och falla handlöst ner i sin tallrik kallas det.

Kvällen är oviss men ska inte bedrivas ens i närheten av ett dansgolv eller en klirrande flaska.


Just i detta nu


Kommentarer
Postat av: en vän

Revansch finns inte petrus! Det enda som finns är gör om gör bättre! I detta fall innebär bättre att man ska lyckas falla mer fritt än man gjort i hela sitt liv!

2010-02-14 @ 18:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0