torsdag andra december

Jag sitter under två täcken, med både tränings- och mjukisbyxor och fleecetröja. Ändå fryser jag. Svin-jävla-kallt. Men man ska väl inte klaga, kolla på de stackars sörlänningarna som både har snökaos och köldchock. I tidningarna får de överlevnadstips. Det är ju nästan patetiskt, haha!

Det är december nu (no shit) och jag tänkte fördröja mitt gymmande litegrann idag. Ska kolla julkalendern (hej, det är jag som är petra, f10). Julkalendern som var så bra förut. De senaste åren har jag inte ens kollat och innan dess var det ju bara svammel. Nej, tacka vettja Greveholm.

Idag är det ishall ishall ishall som gäller efter jobbet. Som jag längtat! Nä, nu börjar ju julkalendern (tror jag?). Ska göra mig frukost och bänka mig framför teven. HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0