tisdag sjunde december

Jag har haft en extraordinärt rolig vecka so far. Faktiskt. Igår spelade P3 läskigt - men inte alls olyckligt - nog bara musik som jag har på någon av mina spotifylistor i flera timmar under dagen. Det var allt från Röyksopp och Fever Ray till Kent och Lasse W. Saknade dock, såklart, min kära Joakim Thåström. Men har hört att man inte kan få allt här i livet. Idag har jag varit allmänt störd, vilket alltid såklart är lika roligt. Höhö. Först kladdade jag ner mig på glöggflaskan och skulle beklaga mig för Joanna:

"- Åh, jag blir helt klöggig av.. HAHAHAHA... nej, jag menar att jag blir helt glöggig av kladdflaskan..."

Där någonstans gav jag upp försöket att göra mig förstådd (eller hörd över vrålet av hånskratt som dånade inifrån köket). Senare under dagen när jag försökte förklara att jag snytit mig så att jag blivit yr drog de slutsatsen att det var hjärnsubstans - inte något annat - jag blåst ut från kroppen och varnade mig så att jag inte skulle få en släng av Mozzarella (för förståelse av detta - läs inlägg från förra veckan).


Jag tror att jag dödade mina ben på gymmet idag, men det var det värt. Edorfinkickar likt de efter ett ordentligt benpass får man leta efter. Puss och gull.


Låten som beskriver min hjärnverksamhet allra bäst: Familjen – Det Snurrar I Min Skalle

Kommentarer
Postat av: Olaitomine

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-05-31 @ 07:43:47
URL: http://olaitomine.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0