onsdag tjugonionde december

Imorse kom hem och tänkte lägga mig för vad som kändes som döden. Men. Någon spelar musik. MUSIK! Klockan halv sju på morgon. När jag har jobbat natt. Nästa gång jag hör Forever Young (version totalslakt av låt) kommer jag att spy. Jag gick ner till grannen, psykringde på dörrklockan tills den livsfarliga råttan (läs: den lilla hunden) vaknade och började skälla. Jag flydde upp till min lägenhet och ringde ner till våningen under istället. Tre obesvarade samtal och ett argt sms senare tystnade oljudet och ett ursäktande meddelande som förklarade att det var väckarklockan som lät kom till min telefon. Jag ska köpa honom en riktig klocka som endast väcker den/de det är tänkt, inte ljuder genom hela huset som ett jävla flyglarm.

Då vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0