fredag trettioförsta december

Sitter i sängen, äter hårdbröd utan underlägg och känner mig sådär lite lagom wild and crazy. Det är väl ungefär det mest nervkittlande jag kommer åstadkomma idag, om jag inte hoppar ner i en icke-säkerhetsbruten bandsep eller liknade.

Förkyldningens intensitet stegrar mer och mer för varje sekund som går. Det är ju kul. Jag har fått ännu en chokladask med halvtaskiga åre-praliner. Det är ju kul det också. Nettan är i stan och jag hinner inte träffa henne. Kul, åter igen, mycket kul. Sen finns ju den positiva sidan av det hela. Jag slipper raketerna. Hallelujah! På riktigt alltså. Är det något mitt psyke inte klarar av så är det raketer.


Nu vet ni det också. Vad kul. Gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0