att komma till insikt

Jag är inte så överdrivet ekonomisk har jag kommit på. Jag satt bara här och funderade, med min nybakade pizza (den var grym, för övrigt). Jag ska:

- Åka till Malta i september
- Köpa en MacBook
- Åka till Thailand senare i höst
Jo, men jag föddes ju på en bädd av guld. Klart man har pengar. Öh, inte?
Det är dock ett senare problem, jag satsar på att ha kul istället. Med de pengarna jag faktiskt har. Rik hinner jag bli, om inte annat i mitt nästa liv (som vi idag har kommit fram till kommer bli som en livs levande likmask, men kanske  sen, efter tiotusen reinkarnationer föds jag igen som prinsessan av förenade arabemiraten eller något liknande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0