torsdag tjugosjätte augusti

Dagens i-landsproblem: Det är kallt ute, jag ska springa. När man springer blir man varm. Men. Hur varm blir man? Dvs. vad man ska bunkra på sig för kläder för att varken frysa eller totalt svettas ihjäl?


Jag har vaknat, ätit, lagat mat. Ingenting intressantare än jättespindeln Aragogs död har hänt i min bok. Utanför fönstret är det grått (och som jag tidigare nämnde väldigt kallt). Nu ska fläskdoris ut och tumla i mattoskogen. Kall eller svettig, det återstår att se.


Jag försöker slita mig från eskilstunas kungar med hjälp av den här spellistan. Och jag lyckas faktiskt, bättre dag för dag. gamla gubbar och magiska melodier
TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0