torsdag nittonde augusti

4,9 grader. Kallt. Jag var nyss ute och promenerade i vad som lätt kan tas för en ny istid. Jag ska nu cykla till gymmet, är förvånad att det inte typ är halt eller nånting. Är väl iofs bara det som fattas...


Idag är det torsdag. Nähä? Iallafall, det betyder ju att det fredag imorgon. Freitag. Fredag, skolstartshelg. Ni vet vad man gör då, vare sig man är skolstartare eller bara en liten wannabe (jag räknas ju tyvärr in i den kategorin nu). Klackarna i taket (på tal om klackar efterlyser jag ett par svarta vagabond-mockaskor, tror dock att det är Monstret som är boven i dramat)


Nä, nu ska vi döda armar, axlar och bröst. Jäh.

Kommentarer
Postat av: Jacobmona

Perfect site, i like it!

2011-03-27 @ 15:34:04
URL: http://jacobmona.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0