tisdag trettioförsta augusti

Jag har nu ställt om till höst. Definitivt.


Det är kallt, blött och blåsigt. Fast, det säger ju inte så mycket när det gäller denna gudsförgätna håla. Det hade lika gärna beskriva en dag i mitten av Juli. Men det luktar höst. Och jag har bytt spellista. Det känns liksom. Höstfeelingen har infunnit sig.


Hörde en helt underbar akustisk version av Markus Krunegårds Hela Livet Var Ett Disco på radio förra veckan, men jag hittar den ingenstans. Det är irriterande, höstirritation.


från mig till er, en handfull ljud värdiga hösten
September

Kommentarer
Postat av: erik

dags att mogna lite kanske. börja uppskatta midnight sun osv.

2010-08-31 @ 21:47:20
URL: http://koivistofalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0