tisdag tionde augusti

Eller egentligen är det redan onsdag, en lite deprimerande tanke. En annan minst lika deprimerande sådan är att jag och Malle kommer sitta här igen, om drygt tolv timmar, då vi just kommer att ha inlett vårat 16-timmarsskift. Kuljul.

Sovringsverket rullar på, jag läser Harry Potter. Linko sitter och nöter körkortsteori och Johanna har för länge sedan gett upp sitt historiapluggande. Det är en läsecirkel detta, inte ett skiftlag uppe på LKAB.

Min allra äldsta vän Thulin har idag fyllt nitton år. Födelsedagsbarnet bjöd på godis, brownies och milkshake. Där rök min dra-ner-på-socker-policy åt längsta jävla helvette kan jag bara meddela. Men när folk fyller år, då får man faktiskt fira. Ohämmat.

Nu ska jag bara kämpa mot sömnen i fyra timmar till och sedan ta mig hem och dö lite innan det är hög tid för det nyss nämnda mördarskiftet. 

mors.

här är en touch av min (tyvärr under all kritik) kreativa sida som smög fram under ett särskilt långtråkigt och jobbfattigt skift. har en hel del att jobba på innan hela skiftlaget finns med på bilden om man säger så.


jag malle linko johanna & slutligen malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0