tisdag sjuttonde augusti

Dagens två ispass plus ett väldigt varmt löp-pass avklarat, fruktansvärt ömmande fotleder och en förkyldning som åter igen är påväg att bryta ut. Uppdatering av dagsläget i det stora hela.

Jag och min far sitter och kollar på en rätt urkass film, jag hade gärna föredragit sängen och min Harry Potter-bok. Dock gör min 13-timmarssömn från den föregående natten att jag är rätt o-trött.


Nej, imorgon två nya ispass. Alltså två nya timmar av fotdödande. Jag överlägger just i detta nu med ett av mina inre - mer förståndiga och inte lika slösaktiga - jag om ett köp av ett par nya skridskor är mer förståndigt än en MacBook.


Puss och kram, nu kommer mamma och stör vårat tidigare lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0