onsdag tjugofemte augusti

Jag lagar mat, och som vanligt är det i princip samma rätt; färsk pasta, ugnsgrillad kyckling med sweet-chilisås, massa sallad, avokado, solisar och fetaost. Jag gillar det där med variation, starkt.


Eftersom livet artat sig till en enda stor rutin ska jag snart dra mig mot gymmet, plåga mina stackars sargade händer med skivstänger och dylikt. Sen är det dusch och väntan på bussen. Sen kommer bussen, sen är jag dammig i åtta timmar. Sen cyklar jag och Johanna hem. Jag lägger mig i sängen med min bok och slocknar sedan med kent ljudande från min iPod. Man hade kunnat tro att det är trevligt. Men jag vet inte jag, skola är faktiskt mycket skönare.


Nu är det bara fem skift kvar den här veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0