fredag sjätte augusti

ag är fascinerad över hur fort tiden går. Inte bara månaderna, veckorna och dagarna, utan också timmarna. En arbetsdag bara flyger förbi, helt plötsligt är man på gymmet och sen blinkar man en gång och sen är man hemma. Och sen innan man vet ordet väcks man brutalt av alarmet klockan halv fem på morgon. Jag slösar bort mitt liv på ingenting, och märker det inte ens. Härligt det kommer vara när man sitter där, sjuttio år gammal, och blickar tillbaka på det som varit - eller rättare sagt inte varit. Nej, sådär kan man inte tänka. Jag ska göra någonting av mitt liv. Det ska jag, men först ska jag baka pizza.
Vår nya dator har en skithäftig - not - webbkamera som jag inte kan låta bli att leka med. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0