festivalfeber, helt klart passande såhär på höstkvisten

Nästa sommar ska jag (mark my words) åka på festival. Jag måste, för min personliga utveckling, eller nåt. Mitt inre jag skriker efter festival (mitt inre jag förbannar fortfarande sig självt över hultsfredsmissen 2009, med all rätt). Riktig festival. Jag vill ha Hultsfred 09, fast större, mer kärlek och uppror, mer hippiesar, mer.. ja, nån som kan ta mig tillbaka till 1969 och Woodstockfestivalen, eller nånting? Åh. Mandy, nästa år. Jag hoppas och tror att det är vårat år då (och mina inre jag ska inte strula till någonting denna gång, I promise!).


Jag måste sova nu, förstår inte vad det är med mig denna vecka då jag inte kunnat somna en enda kväll. Vanligtvis slocknar jag direkt jag kommer från jobbet. Skumt. Kanske är festivalfebern som spökar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0