lite framgång, trots allt

Svett, smuts och sommar.
I've got sommarjobb, and it's kinda awesome!

LKAB, det känns lite läskigt. Men ändå grymt.

Nu ska jag och pumpa lite nånting, har lite ostruktur i min träning just nu. Eller ostruktur och ostruktur, lite mindre planering, lite mer improvisation. Känns ändå helt okej det också, men det är bara lite "vila" innan pappa färdigställt min träningssommar, då är det stenhård lydnad av programmet som gäller. I höst är det skidåkning som ska utövas. Jag ska vara stark som ett djur och ha kondition som ett annat. Poängen är att min rygg inte ska störa mig iallafall.

En dinosaurie till er.  
NOFX – Dinosaurs Will Die



Kommentarer
Postat av: amando.

fyfan vad härligt! då har du råd att bjuda mig utomlands sen? :)

2010-04-19 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0