tisdag tjugosjunde april

Jag är så fruktansvärt trött, stressad och less på att vara en MSP3:a just nu. Just nu känns all gå-ut-skolan-ångest som bortblåst. Ta. Mig. Härifrån. Snälla.

Anyway, det är inte långt kvar. Men listan på saker jag har att göra denna korta tid är betydligt längre. Det är redovisningar, inlämningsuppgifter, projekt, slutprov i matte och fysik och en massa annat. När ska man hinna leva?

Jag har vaknat sex imorse, varit och promenerat, sen gymmat, sen varit i skolan, en tagit mig hem i blåsten och ska snart iväg till Sportsclub för omgång #2 idag. Sen har jag biologiprov imorgon, inte sådär skitkul direkt.

Tre saker du bör unvika när du ska cykla om du inte gillar att falla fritt och landa hårt:

- Kyrkoskogen täckt med isblandat snöslask
- Genvägen upp till villastigen (nerisad)
- Nedfrysta trottoarkanter (och om du ändå tänker ramla på dessa så välj en korsning som inte ligger mitt i stan, för din egen värdighets skull)

Take care

ännu en mysig låt från de väldigt unga åren jag återfunnit:

Deep Blue Something – Breakfast At Tiffany's (ifall det inte funkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0