söndag tjugofemte april

Jag ska plugga ihjäl mig tror jag. Så att jag möjligtvis kan vara i Gränsen NM-veckan. Det är fan värt att dö för. Nästan.

Kom just på att jag har skrivit lite på engelska på mitt svenska nationella, illa. Jag glömde gå tillbaka och fundera på de ord jag ville skriva som jag bara kom på på engelska. Är jag verkligen svensk? Ibland börjar man ju undra.

Hur som helst. Det var värt att åka till Gränsen igår kväll bara för att åka tillbaka idag. Jag fyllde helt klart på energidepåerna som behövs för ännu en mördarvecka. Ingen dans heller, utan monopol och kortspel med sofistikerade (host-host) vänner. Jag tror att vi har blivit pensionärer, jag och mina kompanjoner. Det känns egentligen inte så illa, men jag tror att min ryssvodka är lite besviken när den inte får fylla sin funktion. Men det är lugnt, det är valborg nästa helg. Ni som känner mig vet att det är då jag av nån skum anledning tar ut allt, helt ofrivilligt för det mesta.

Äh, sova nu känns som en helt okej idé. Natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bög, hej

2010-04-26 @ 12:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0