öh?

Min dag blev inte riktigt som planerat. Först av allt blev det ingen morgonträning, inte heller de två första lektionerna i skolan, utan jag och min bästa vän tog oss en promenad till Safari istället. På Safari fick jag en telefon kastad på mig, i vilken Gunilla frågade om jag kunde jobba. Sure. Och där rök spinningen, och även matten vilket jag skulle upptäcka lite senare. Jag jobbade och sen gick jag och sprang på Sportsclub. Jag höll på att svimma och spy, det var riktigt läskigt. Jag stämplade ut och gick hem istället för att fullfölja passet.

Iallafall, mitt liv är lika tråkigt som vanligt.

Kommentarer
Postat av: rushki-pushki

du! jag tar tillbaka, har en hel serie med motbevis att använda vid tillfälle;)

2010-04-12 @ 22:38:07
URL: http://hannathulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0