fredag tjugotredje april

Jag fick ett mail av min far (han har nyligen upptäckt fenomenet internet).

"Stans snyggaste farsa"



Ehrm.. Ja, iallafall. Har nyss kommit från jobbet, jag vill till Gränsen! Men inte, har en dag kvar bakom kassapparaten, sen får jag åka. Fast jag vet inte om det kanske bara blir att Audin rullar till Björkis. Har vissa dansplaner på G.

Jag slog lite pers idag på gymmet. Det var skönt, har känt länge att jag kan öka vikterna i benböj. Men har tvekat på grund av ryggjäveln. Men idag. Åttor på 50, 60, 70 respektive 75 kilo och sen testade jag på 80. Klarade en sexa. Och det var inte speciellt jobbigt. Blev dock väldigt trött i ryggen så var tvungen att sluta. Men 80 är bättre än ingenting. Jag har 20 kilo kvar till mitt mål. Iofs kanske jag borde orka en etta på hundra, tål att funderas på innan jag sätter planen till verket.

Iallafall. Jag ska sluta nörda mig om min träning nu. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0