but it's alright

Jag och min gamle vapendragare Välimaa planerar en liten utflykt imorgon, med tanke på matteprovet som vi båda konstaterat att vi behöver mer tid till pluggande inför och såklart det stundande störtloppet i Björkis som vi gärna vill vara i Björkis och beskåda. Det är ju just denna tävling som uppmuntrat oss till detta illdåd. Enligt källor ska det vara rätt spektakulärt, och jag vill se Sälen flyga.

En läskig sak förresten. Jag kommer på mig själv ibland med att sitta och köra efter E10:an nordvästerut, det är som aldrig riktigt meningen men helt plötsligt brukar jag befinna mig i Rensjön och inte riktigt förstå det själv. Det är ett tecken, jag ska inte vara i staden. Gränsen is good for me.

Jag har lagat grym mat; pasta med en salig stekt blandning bestående av tomater, soltorkade tomater, avokado, en skiva skinka och mozzarella. Mozzarella fastnar i stekpannan, bara så ni vet.

Iallafall, nu ska jag plugga matte, ifall Elin ändrar sig och vi inte åker och jag måste göra provet. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0