who's the sexy bitch, tiddis?

Haha! Jag är på BRA humör. Kan ni ens tänka er det? (Carro, lägg märke till de stora bokstäverna).

Det visade sig att jag inte alls var så himla svårflörtad idag. Tiddis fick med mig på hockey, vilket istället slutade med sightseeing i svp-town med kaffe, glass och skitsnack hos min favorititalienare. Svp bjöd även på en blåst nästan i klass med tarfalaorkanen, lite illegal bilkörning med röda faran och x-antal skrattattacker under tiden.

Kvällen avslutades med thaimat i tiddis bil på Luossabackens parkering och sen godis och Fucking Åmål hemma hos mig. Vi är bra skumma, jag och monstret.

Nu ska jag göra engelska, sen sova. För imorgon blir det träna, sen sjukgymnasten, sen skola och sen is sent så in i helvette på kvällen.
Natti


Kommentarer
Postat av: c

de stora bokstäverna var det första jag la märke till och det är ju BRA hahahah

2009-09-27 @ 23:03:26
URL: http://carolinasarri.blogg.se/
Postat av: vaski warrior

vål-lurraaaar! :o

2009-09-27 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0