torsdag tionde september

Ja, arton. Det känns faktiskt ingenting, om jag inte kollar på mitt ID-kort och tänker vilka möjligheter detta öppnat för mig. Haha.

Ja, då är Tarfalaresa#2 avklarad.
Trots regnet, vinden, de oändliga vidderna med bara blöta och hala stenar, kalla tält, torra och blöta magplask, mobbning, övermycket promenerande och total utmattning känns det ändå awesome. MSP bjöd på allt och lite till, ett skadat ben, en enögd svappavaarabo, en annan svp-bo med allergichock och en man med svininfluensa (?). Men även också skönsång och grattiskramar till mig. Tarfala är iallafall nånting man kommer minnas. 

Nu är det skola, känns väldigt off faktiskt. Om fem minuter anländer Röda Faran. Som vuxen människa ska man tydligen passa tider (även sluta prata sjörövarspråk och äta upp all mat på tallriken, men dessa - iallafall det förstnämnda - ska jag inte sluta med. Sådetså surgubbar).

Sen Lombia, sen tårta på tårta, tårta på tårta, tårta på tårta på.. 



Kommentarer
Postat av: R

Det är torsdag idag, den tionde.

2009-09-10 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0