torsdag sjuttonde september

Idag har jag en stor skörd vänner som fyller år. En arton-, en sjutton- och en sextonåring. Coolt.
Jag själv har också fått lite eftersläntrande presenter idag. SVP-crew gav mig en mysmysmysig halsduk/sak som jag kommer bo i i vinter. Jag blev dock lite rädd när jag fick paketet, på vilket italienaren hade försökt skriva svenska verkade det som. Det stod; Petrus, supa.
Det var såklart mig, och inte Serri, det var fel på. Det stod Till: Petrus, Från: SVP ♥.

Är man duktig så är man helt enkelt. Och jag tycker om mina svp:are. A lot!
Skolan bjöd på lite allt möjligt. Till att börja med var jag i tid imorse (händer väl ungefär sisådär två gånger i halvåret), jag och Stina sög inte totalt på fysiken (tror vi?) och dagen avslutades med ett finfint klädbyte mellan en skäggig och en lite mindre skäggig MSP3:a. Och sen Safari, förstås.

Efter skolan gick det dock utför, träningen gick åt helvete. Avföring.
Nu ska jag fortsätta städa mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0