tisdag tjugonionde september

Jag är inne i en riktigt urkass period just nu.
Jag är har ett humör som svänger värre än världens värsta pms-barn, ingenting jag gör går bra och min familj suger, jag vill inte vara hemma, orkar inte plugga, kan typ inte träna. Yes! (and then you die)

Idag har jag varit hos Thomas för första gången. Han är läkare och har ritat ett helt konstverk på min rygg samt slagit på den med hammare. Han sa iallafall att den i princip är helt sönder, helt cp-skadad, vilket iofs inte var en desto större nyhet. Men verkligen allting ligger fel, allting är snett och ihoptryckt och jag kommer typ aldrig bli bra. Tack, gud. Tack för att du älskar mig så mycket.

Har varit på födelsedagsfika hos Carro också, det var trevligt.
Nu ska jag göra MK-instuderingsfrågor. Jag hatar miljökunskap.
Dra mig i gruset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0