tisdag första september

Det är helt otroligt vad det här året har gått fort! Man har hunnit med så himla mycket, men ändå så lite. Man hinner inte riktigt reflektera över vad som händer hela tiden, inte heller ta vara på all tid man har. Egentligen är man bara dum.

Idag har jag iallafall haft riktig kvalitetstid på Safari, det gillar vi. Särskilt när Tiddis betalar (vilket inte händer ofta kan jag meddela, höhö), eller bara en sån sak som att Elin ska lära sig att läsa. Haha. "Två nystan Laser Garn" fick hon till "två nyyy-staaan, lasergran". Bra tjejen.

Nu har jag tyvärr fysikläxa att göra. Kill me.
Och nollåttorna är i Abisko och fryser ihjäl, kul för dem.
Jag är ensam, det är awesome. Enstörig norrlänning som man är.

Här ska ni också få se på en fin särskrivning. Vad jag och Tiddis skrattade, Elin förstod som vanligt ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0