söndag tjugosjunde september

Det känns som att nån har tryckt upp en typ svällande klump i min hjärna. Jag kan inte andas, hostar, huvudet känns heltungt (och det är inte pga fredagens aktiviteter) och jag tror att jag har feber också. Jag som skulle träna ordentligt idag. Dö världen, dö!

Vad ska jag nu ta mig till idag? Hemma är ju inte direkt the place to be. Men jag måste plugga. Dö världen, dö (2)! Ja, och nu måste jag diska. Hur kul är det på en skala? (Minus trehundrafemtio).

Om det är nån liten själ som tror att den hade kunnat förgylla min dag; ge det ett försök. Men jag tror att jag är ganska svårflörtad idag. Iallafall. Nu är det disken som väntar på mig.

Hej

två sovande vänner påväg i båten över ladjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0