söndag sjätte september

Tarfala.

Nej, ta mig någon annanstans tack! Motivationen för denna strapats ligger långt under nollstrecket. Det är nästan så illa att jag har ångest. JAG VILL INTE. Jag vill inte ha ont i fötterna, frysa och vara dyngsur i tre dagar, inyr på min födelsedag iallafall. Min inställning är så positiv. Jag vet.

Min helg har bjudit på det mesta faktiskt. Har lärt mig lite nya dancemoves, galopperat, blivit brutalt väckt och fått min skönhetssömn förstörd av två män i kalsonger (vilka jag inte längre titulerar som mina vänner), jobbat åtta timmar efter bara två timmars sömn under natten (don't try this at home) och sist men inte minst; haft askul med mina vänner (till dessa räknas då inte längre de två kalsongbeprydda männen).  

Nu ska jag packa, och kanske torka min säng litegrann med hårfönen.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Låter som en fullgjord helg ;D

2009-09-06 @ 22:44:06
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0