onsdag tjugotredje september

Idag fyller det också år folk. Alla verkar vara födda i september (man kan ju börja undra om det finns nån koppling till att det är nio månader efter nyår..?;))

Jag är helt out of my mind idag. Och även om ni runt omkring mig inte tycker det, så tycker jag att jag har varit relativt lugn och sansad på sistone. Men idag, back to normal. Dessutom har min förvirring verkligen prickat in Dagen D för sin comeback; jag har haft körlektion (gick inte bra), varit på studibesök (kunde inte lyssna) och ska senare redovisa valberedningen på KBK's årsmöte (varning för x-antal urspårningar).

Ja, mer har det inte varit. Har bränt pengar på Safari idag igen, och snackat skit med mina bästa (så det var absolut inte bortkastade 200 spänn, right Tiddis?). På fredag får vi lön och då ska jag bränna lite mer, inte på Safari (och faktiskt inte heller alkohol), utan det blir nog antagligen en buss-/bilresa till svp-town. Men planer ändras. Det får vi väl se.

Nu ska jag rädda världen, eller med andra ord plugga Miljökunskap.
Vilket skämt!
Hejdå iallafall.

och så ska jag bara tillägga att jag har mördat ett av mina knän lite till idag när jag halkade INNE i tiddis bil. Hur fan går det till egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0