måndag fjortonde september

Det är nåt kopiöst vad jag längtar till Gränsen!
Det ska bli så skönt med vinter. Jag tror att det kommer bli ännu roligare denna säsong än förra. Det kommer bli mer schteek, massa skidåkning, mer grönan, mer mys och mer grillning, jag är fortfarande inne på korven mina vänner, haha (och lite färre förgårdsincidenter förstås).

Skidor, jag måste få åka NU! Ni vet när det har snöat hela natten, solen står högst upp på himlen och där är den helt ensam, inte ett moln. Snön glittrar i solljuset. Keps-sommar är så bra den bara kan vara, branten är inte ens uppåkt och ramlar man, så äre ba' schöönt. Snö överallt, och total lycka.

Nu; back to reality. Ska möta döden på lombia. Den här träningen är alldeles för sent på kvällen. 21:25-22:10. Jag har varit helt busy hela dagen dessutom. Först körlektion, sen skola, sen safari (mitt löfte höll inte länge), gymmet, hem och äta och nu träning igen. Ja. Allting är precis som vanligt. Och jag längtar till gränsen, precis som vanligt. Jag har även gått med i en sekt idag. Nu lever jag i totalt celibat, bara för mitt eget bästa.

Tack och hej
det kittlar alltid lika mycket i skid-/gränsennerven när jag ser den här bilden!


Kommentarer
Postat av: Mark Levengood

Homosexuellt inlägg.

2009-09-15 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0