justdet

Jag har ju inte ens skrivit vad jag har fått i födelsedagspresent!
Av m & p fick jag en jacka, en lasse-biljett (mina vänner; vi ska åka och ni ska boka biljetter NU!) och ett guldhalsband. Tiddis har jag ännu inte fått nånting av, men hon har sagt att det är på ingående nu. Jag väntar, lite spänt och nervöst faktiskt. Man vet aldrig med den kvinnan. Vilda gav mig två liter BJ (hon vill obviously att jag ska bli en fet(are) gris). Av Elin och Carro fick jag ett jättefint armband och av svp-tjejerna fick jag som sagt halsdukarnas halsduk , och ett pokemonkinderägg (internskämt). Farmor och farfar kom med pengar och mormor skickade årets bild. Haha, hon hade fotat parkeringen i gränsen nedanför lackalängan där vi bodde när jag var liten och trodde att det var sjön nedanför min mosters stuga i Dalarna. Haha, jag trodde inte att det gick att ha så dålig syn. Men iallafall.

Nu ska jag bråka med mamma. Jag säljer henne mycket billigt bara om nån sådär skulle råka behöva en extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0