jag har märkt en sak

När jag blir trött får jag så sjukt skumma idéer. Jag gör och säger även helt konstiga saker, utan någon som helst mening.

Nu är jag, som ni kanske förstår, trött. Näst intill utmattad. Fast mest övertrött, dock på ett dåligt sätt då det enda som för tillfället kommer upp i mitt huvud är en massa elaka och nedlåtande kommentarer. Känns som att jag behöver ta ut mina känslor på någon, eller något för den delen. Fast det sistnämnda har jag redan försökt med. Ett benpass på gymmet hjälpte ingenting, förhoppningsvis har jag träningsvärk imorgon iallafall.

Idag har mina vänner bara tafsat på mig. Varför de gjorde det kan jag inte riktigt säga, men man vet aldrig med dom, de kan göra lite vadsomhelst. Jag tror bara att de har blivit lite väl inspirerade av en, låt oss kalla honom/henne Person X. Ni kanske fattar, eller inte.
Nu ska jag sova, jag kan inte ens skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0