if you want me I'm your country

Nyss hemkommen från lombia.
Hur i hela friden hade de tänkt sig att man ska orka träna 21:25-22:15, särskilt en måndagskväll!?

Iallafall, jag är död. Men har hunnit med en hel del idag ändå. 
Dagen började med en promenad i morgonfrosten till gymmet, där det blev ett benpass som kommer kännas imorgon. Sen dusch och halka vidare till skolan. Kaffe, skitsnack och sen blev det bråttom till sjukgymnasten. Mats var inte så glad över min rygg (det är vi iallafall två om) och imorgon ska jag till nån annan läkare. Får se hur det går. Han knäckte iallafall till min bröstrygg så den går att röra på nu.

Min tur fortsatte faktiskt.
På fysiken klarade jag säkert två hela tal utan hjälp (avskrivning) från facit. Efter det ännu mer kaffe för att sedan spåra totalt innan mattelektionen. Visste ni förresten att man får 500 koppar kaffe för 100 kr och att man då måste ta med sig 2500 egna kaffekoppar till skolan? Den ni, kan ni fundera över.

Efter skolan blev det Safari med dagens födelsedagsbarn och Tiddis. Visste ni förresten också att jag har varit i gränsen ihelgen, det var lite snö på topparna och jag åkte hem på lördag morgon.

Idag har jag även åkt epa, lindat in Tiddis huvud i bandage, dansat jättefint till sexy bitch och vridit mig i skratt på monstrets golv.

Nu ska jag skriva klart engelskan och lyssna på en massa jättebra låtar.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0