hhahahaha

Idag är jag lite överdrivet aktiv, men ni vet ju redan att jag inte har något liv, så ha överseende.
Jag läste gästboken på konståkningens hemsida. Och Jessica, en i svamp-/dampgänget, jag vet inte om hon är en av svamparna eller om hon bara har damp (svampar är småttisar med hjälm, och alla har de damp så när de har klarat hjälmtestet och får ta bort hjälmen kallar vi dem i hemlighet damp:arna istället). Men iallafall. Såhär såg det ut;

det spöregnar ute, men nu är det sol :):)

Klyftig tjej, hon måste ha lärt av mig. Jag har försökt att skrämma ihjäl mamma (nu har jag börjat manövrera bilen så bra att jag kan köra som en dåre och ha koll samtidigt vilket verkligen underlättar skrämningsarbetet avsevärt). Jag lyckades väl inte riktigt, hon sjöng och jag höll på att köra i diket medvetet i ren ilska. Bra där. Fina relationer. Yes.

Inte mycket mer att tillägga. Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0