lördag tolfte september

Så det kan gå, mycket märkligt - jag som vanligtvis aldrig misslyckas med nånting.
Jag vet inte riktigt vad jag har att berätta. Det som skulle bara vara en liten mysig födelsedagsmiddag urartade senare på kvällen och tillslut befann sig halva stan hos Tiddis (har jag fått berättat för mig). Jag själv tog till kudden istället för dansgolvet ganska tidigt, mycket misslyckat som sagt.

Idag har vi städat kaos, och sen stack Tiddimon till GK och jag kollade på Män Som Hatar Kvinnor, fyfan vilken vidrig film. Jag vill till lombia, men jag får hålla mig till måndag och se vad ryggen säger.
Adios

ungefär såhär vacker var kvällen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0