dödskraschen-09

HAHAHAHA!
Jag är död, tyvärr kära vänner, men det är den bittra sanningen.
Eller nästan, mina redan (av okänd anledning) mörbultade knän är - om möjligt - ännu mer blåslagna än vad de var för två timmar sedan. Jag har hoppat (?) axel. Men jag skulle nog mer kalla det ett vanvettigt backflipförsök med skruv som slutade på knän och armbågar ner till ett förstaklassigt magplask med tillhörande smäll (halvtaskig bäver-deluxe kanske Annis? haha). Jag är blå. Blue. Blau. Det är fint som fan iallafall.

Imorgon ska vi på studiebesök på rymdhuset, intressant? Not. Men iallafall, vi får börja en halvtimme senare och slipper Miljökunskapen. Så det är lugnt värt mödan iallafall.
Nu ska jag och min iPod ha lite kvalitetstid tillsammans och sen ska jag sova. Jag är trött och har ont överallt.
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0