torsdag första oktober

Jag har nackspärr, det är inte mysigt nånstans och jag insåg att träning innan skolan bara var att glömma. Jag kan inte röra på mig! Vaknade även med iPoden (som för övrigt har återuppstått igen) lindad runt halva kroppen, mycket lyckat. Jag hoppas att nacken blir mjukare så att jag kan träna efter skolan innan jag ska ner till Lombia. Hade varit najs.

Dagen börjas med fysik om en dryg timme. Fysik som nu, efter miljökunskapens entré i mitt liv, känns som ett himmelrike. Det trodde jag aldrig, jag trodde verkligen inte att jag skulle träffa på en mer irriterande och allmänt äcklig kurs. Ack så fel jag hade. Vi lever i ständig ovisshet om saker och ting, det är ju ett som är säkert.

Ja, mer har jag inte att klaga på för stunden.
Idag; skola, träna (?), träna, sova.
Imorgon; skola, träna, jobba, carro, sova
Lördag; jobba, träna, sova
Söndag; vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0