torsdag åttonde oktober

En månad av mitt liv som vuxen, ansvarstagande, människa har gått. Jag vet inte om jag har tagit så himla mycket ansvar eller mognat överhuvudtaget. Inte alls. Har nog - om möjligt - blivit ännu mer omogen och hysterisk än innan min artonårsdag. Jag äter fortfarande inte upp maten, och jag pratar fortfarande sjörövarspråk. Allt som man tydligen inte får göra.

Jag har iallafall hittat världens bästa ordspråk;
Ordning är för idioter
Genier behärskar kaos

Förstås var den en grinig liten nisse som ansåg att jag var en idiot som inte behärskade kaos. Hmpfh! Fel hade han iallafall. Det var samma lilla människa vars hjärta jag igår krossade (tröjan), den ville nog bara hämnas. Höhö.

Jag har tränat en hel timme IS idag. Skönt! Fast nu är jag stel och äcklig, men lycklig iallafall :) Ikväll ska jag och monstret kolla film. Det blir najs. Nu är det körkortsteori som gäller, jag börjar redan bli nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0