tisdag trettonde oktober

"SLUUTA!! Jag är så mätt att jag får ont i axlarna när jag skrattar!"
Mathilda - jag är en helt frisk artonåring - Lindmark.

Det är miljökunskapsstuderande som borde bedrivas just nu av två blonda MSP3'or på Juliebögatan - Kiruna, Sverige, Världen, Universum och det som finns där bortom någonstans. Men här bedrivs inte så mycket av någon, överhuvudtaget. Tiddis sover (jag är ju så mätt) och jag gör ingenting (vakna då ditt lilla äckel, du ligger och sover i min säng).

Imorgon kommer detta inte kännas bra, jävla miljökunskapsprov. Tryckt godis har vi också gjort. Men jag fick ingen riktig middag, laxlasagne är inte mat, det är svineri. 

Nu lever Tiddis, jag är lika förvånad som er. Vi ska nog ge miljögifterna ett försök, dricka lite kaffe och snacka skit nu innan hon åker bort resten av veckan. Vi har inte varit ifrån varandra fem dagar i sträck på jag-vet-inte-hur-länge. Vi har lite separationsångest. Haha.

Hasta la vista, fläskdoris is on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0