tisdag sjätte oktober

Jag och Tiddis var först idag till GIS-lektionen, FÖRST! Sug på den ni! Mer än GIS blev det inte, utan istället fyra härliga timmar på Safari med goda vänner, god mat och en ond engelskauppgift.

Sen kommer dagens. Och det är sånt här som bara händer mig. Jag och Elin är på Intersport och kollar på jackor till henne, bestämmer oss för att gå till Telia och börjar gå. Tar genvägen där ovanför systemet när jag känner att nånting ramlar från min väska. En gubbe nere på vägen kastar upp min tappade sak; ett par Björn Borg-långkalsonger!

Jag blev helt paff och stirrar förundrat på dem och Elin frågar varför jag har långkalsonger med mig på stan. DET VAR INTE MINA, utan inne på Intersport har de typ fastnat i min väska och alltså hängt kvar där ända tills vi ska klättra över staketet vid Gallerian. Det var bara att gå och lämna tillbaka dem. Som att det inte var nog pinsamt redan. När jag ska säga att jag råkade få med mig långkalsongerna till dom i kassan får jag panik och typ haspar ur mig; Jag råkade ta de här när jag gick för en stund sen och nu ska jag lämna tillbaka dem! Kassören ser ut som ett fån och jag och Elin flyr fältet. Hon måste ju seriöst trott att jag var en kleptoman vars övervakare kommit på mig med snatteri och att jag skulle dit och bekänna mina synder. HAHAHAHAHAHAH.

Jag orkar inte med mig själv, haha, hej


Kommentarer
Postat av: carcko

är det förklaringen till att jag inte fick ur annat än skratt från dig när du ringde här tidigare? ;)

2009-10-06 @ 16:27:31
URL: http://carolinasarri.blogg.se/
Postat av: sanne

åh gud.. jag skäms.

2009-10-06 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0