so what if we loose our minds

.. so what if it doesn't make much sense.

Det är grått och äckligt i Kiruna. Den här perioden, innan den riktiga vintern kommer, är riktigt värdelös. Den inger verkligen en känsla av att hoppet är helt förlorat, att det egentligen bara finns en utväg; klockan! (Min fruktade; vi ses där sen). Men det är bara att härda ut. För sen, sen kommer det - det vita glittrande fuckin' awesome guldet. Snön! På riktigt, det är sjukt vad begäret efter vinter, gränsen och skidåkning är stort. Det är det som lyser upp min tillvaro, drömmen om vintern. Och väck mig för guds skull inte, jag vet att verkligheten finns där utanför ändå, som ett stort hotande moln. Jag trivs bättre i min dröm, där allting är fint och bra. Åh, glitter!

Idag måste jag verkligen ta itu med miljökunskapen. Ska nog ladda lite för det nu, maybe. Sen, som vanligt, cp-sen träning. Och jag har ingen skjuts hem, Tiddis?

Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0