onsdag tjugoåttonde oktober

KÖRKORT!
Holy moses, vad skönt!

Imorse när jag vaknade kändes absolut ingenting bra. Jag var så himla nervös! Denna nervostitet varade ända fram tills jag tryckte på "avsluta prov-knappen" på teorin. "Grattis, du har klarat teoriprovet". Där släppte allt. Gud vad skönt! Körningen gick utan problem och nu får Tiddis äntligen inta passagerarsätet i Röda Faran. Awesome.

Ikväll ska vi fira med pizza och mys. Det blir fint. Ingen onsdagsklubb iallafall, även fast det hade varit ganska kul. Haha!

Nu ska jag koppla iPoden till högtalarna i köket och laga pizza. De'e ba schööönt.
ÅH VAD GLAD JAG ÄR!


Kommentarer
Postat av: hedda

GRATTIS!

2009-10-31 @ 15:49:22
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0