onsdag sjunde oktober

Idag har MSP3 dragit till Gohtasmanna, eller iallafall tagit skolfoto. Vi var nog lite fula som vanligt, iallafall jag. Jag glömde en tröja hemma också och min vän blev mycket ledsen. Man kunde riktigt se hur han sett fram emot i flera dagar att ha min tröja på sig, och så glömmer jag den. Hela världen rasade förstås samman för den stackars lilla saten, på grund av mig, nu är jag tydligen utesluten ur "coola gänget" också. Sånt är livet, iallafall har han inte lika långt till marken som oss andra, så fallet blir lite lindrigare.

Jag har även haft världens mest meningslösa körlektion idag. Jag körde till flygplatsen och tillbaka, tog inte ens hela tiden, och sen fick jag gå hem, eller ja, jag gjorde ett tappert försök att ta mig uppför backen till skolan innan jag insåg att det var bil hem från skolan som gällde. Min ovanstående vän ville dock inte hjälpa mig med detta, utan det blev Lindmark - även nu kallad TrottoarTiddis - och Röda Faran som räddade mig. 

Jag har huvudvärk och måste plugga. Hade dödat för en fin vän och kaffe.
Och sen blir det lombia. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0