måndag tjugosjätte oktober

Jag känner mig grymt stressad, och fruktansvärt nervös inför vad som komma skall. Dessutom känner jag att den här veckan kommer gå alldeles för fort och att halloween kommer bli ett fiasko. Positiva klubben här på Juliebögatan 13, bara att gå med om ni känner för det.

Dagen har varit helt fullspäckad, och veckan ser ut att fortsätta i samma tempo. Imorgon måste jag övningsköra, plugga körkortsteori och så har jag även lovat Gunilla att jobba 11.30-19.30, och efter det är det direkt till Lombia som gäller. Onsdag tar jag förhoppningsvis körkort, efter det ska jag tvinga med Tiddis på allmänhetens på lombia. Eller om jag inte klarar kortet såga upp en vak i Luossasjön och hoppa ner där och aldrig mer komma upp, eller förslagsvis vänta till på torsdag då jag ska på begravning och eventuellt där lägga mig i graven i Korpilombolo. Eller hur det nu stavas. Jag undrar lite var det ligger faktiskt. 

Nä, nu ska jag knocka mig själv och drömma om högerregeln och datumparkering. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0