måndag nittonde oktober

Idag har jag glömt bort min körlektion, som jag iofs ändå tänkte avboka. Detta resulterar ju i att jag ändå blir massa kronor fattigare. Fail?

Dagen har gått i ultrarapid. Ultrarapid, mycket lustigt ord, eftersom det kan betyda att det går jättefort ELLER jättesnabbt. Jobbigt läge. Jag menar iallafall speed idag. Allt har bra flugit förbi, gymmet, skolan, lombia. Jag kan även tillägga att väglaget just nu inte är till för mina vagabondskor, mycket hög halkrisk. Och jag får inte ramla, för då går ryggen sönder.

Nu ska jag äta, åh vad jag ska äta. Och sen ta fram GIS-boken innan jag för andra gången beger mig mot ishallen. Denna gång för att träna själv, inte vara tränare.

Nu kokar nog mitt pastavatten. De'e najs. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0