lördag tredje oktober

Jag är trött som en gnu efter ännu en vansinnesdag på Safari, fast denna har för en gångs skull genomlidits med förkylding som enda fysiska krämpa. Har inte haft händerna från kassaapparaten mellan 10.30-16.00, helt sjukt med folk har det varit! Mitt hjärna är som en enda surrig grå massa, jag är exhausted. 44

Jag har insett hur jävla dålig humor jag egentligen har, och funderar varifrån den kommer? Eftersom far min inte har någon humor överhuvudtaget, utan livnär sig - liksom Carl - på andras olycka, kom jag fram till den bittra sanningen att denna idioti är ärvd från mamma. Sorligt, men sant.

Nu ska jag hitta på nåt jättemysigt, typ grilla uppe i Luossabacken med massa folk.
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0