lördag tionde oktober

Gårdagskvällen var först kul, sen lite långtråkig, sen rolig igen och trots den totala avsaknaden av alkohol slutade den tvärt med en betongvägg i pannan (bildligt talat alltså). Jag tror inte att jag är menad för den här stan. Jag drar nog troligtvis till Gränsen i eftermiddag, åka hem.

Kvällens okrönte kung och drottning är nog ändå paret hansegård/vågberg. Mest kungen faktiskt. Jag har aldrig skrattat så mycket åt en full människa förut, även fast pga denna mans aktioner blev helt snöig och kall.  

Snart ska jag nog möta upp en vän nånstans, umgås ett tag och sen åka hem och eventuellt packa för den eventuella resan. Höhö. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0