jag lever på impuls nu, via fjärrkontroll

Lite fler vuxenpoäng intjänade. Jag har varit på banken och fixat med mina stora - host host - tillgångar. Många poäng intjänade denna vecka, dax att förlora lite hjärnceller för att kompensera detta, va?

Nä, jag vet faktiskt inte ännu. Och jag överväger ett gympass trots min hals. Mitt liv är tråkigt, jag har ingenting att göra. Kiruna är tråkigt, det finns inga kläder till mig. Det måste ju betyda att det i slutändan är JAG som är tråkig? Eller? Nej, jag är ju skitrolig, det kan inte stämma.

Om man ligger vid en trottoarkant och hallucinerar i fyra färger så borde man ju vara hög på något.
Bara så att ni vet. Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0